vansinne.

haha, som ni kanske märker har det pågått ett litet bråk här.
men det är över nu, iaf för min del ^^

har inte sovit bra inatt, hjärtat tar föör mycket plats och han är en täcktjuv.
nåväl, snart ska jag ha en kingsize och massa kuddar och täcken där.
då är jag nöjd och kan sova gott ^^

skulle ha blivit stan idag, men blir nog inte så.
hjärtat ligger fortfarande och drar sig, men jag var minsann tvungen att stiga upp!
katten rev ner mammas aloevera blomma, så krukan small i golvet och det stänkte jord lite här och där.
mallamus vaknade också så hon hjälpte mig med röran, thaanks ^^

imorn är det fredag, vad ska hittas på då?
längtar iallafall till den 30:de.
då blir det mysigt.

vi hörs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0