21 år.

faan vilken dag, är de så här de är att fylla år och ha flyttat hemifrån?
var vaken till halv 3 igår natt med syster och hjärtat.
vaknade klockan 9 imorse och sen dess har de varit fullrulle.
har de inte plingat på dörren så har mobilen ringt...

så, vad fick jag då? förutom huvudvärk och ont i magen...?
*våffelmix av mormor, till mitt nya våffeljärn.
*blommor av a-g, mia, anki md f.
*ett jätte fint kakfat från lagerhaus av moster bitte.
*en söt kaktus (liknar en snopp!) av kusin sandra.

så nu sitter jag här..
klockan är 23:58.. jag är dötrött.

så godnatt på er allihopa.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Haha oj, nej ingen fara:) Jag har börjat äta antideppresiva.. jag också så. Jag börjar må bättre nu när jag ätit dom ett tag men har mardrömmar och så fortfarande :( Det är ju jobbigt när man inte får någon sömn du vet.

2009-06-23 @ 22:49:09
URL: http://litenlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0