är så trött.

på min blogg just nu.
vill ha en förändring, men jag vet inte riktigt hur man gör.
det är alltid nathalie som får fixa det,
och jag tror inte att hon har någon dator just nu:/
skit också.

älsklingen ligger fortfarande och sover,
medan jag klev upp vid 10? tror jag.
men har varit ganska duktig, har bokat tvättis (för de behövs!)
städat lite och faktiskt fått nå i magen också ^^

ska gå ner med lite saker i förrådet idag,
men vågar inte gå dit själv. haha
jag tycker de är svinläskigt att vara där nere.

på måndag kommer la familia hit.
ska fira mig, woho.
hade faktiskt inte tänkt fira min födelsedag det här året.
jag tänkte stanna på 20 ett litet tag till :)
men då hade redan mamma och pappa köpt presenter,
så jag är väl tvungen att bjussa på tårta då ;)

måste fara till coop idag också.
köpa cigg, gjorde det igår.. men honey röker som en skorsten *flin*
och kanske man kan fynda godis? jag är ett jävla sockermonster.
men de skiter jag i.
GODIS ÄR GOTT.

åh juste.. mina blommor är halvt döda nu mamma, så kom fort och plantera om dom.
rädda de som räddas kan!

nu ska jag fortsätta städa här.

heipa!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0