en sommarkväll i juni.

som sagt, idag har vissa tagit studenten.
inte var det då jag, men man kan ju glädjas åt andra, kanske.
jag vill iallafall säga grattis till min kusin sandra, din fyllesvamp! meloveyou.
och du, din mamma spädde faktiskt ut din champange (stava?) med vatten ;)
men du var redan för full för att märka de.

sitter hos päronen nu, hade tänkt att sova här.
har lovat syster så många gånger att jag ska sova över så jag gör väl de då! :)
då hinner hjärtat få lite egen tid också :)
mysmys.

lillgumman hade avslutning idag, kunde tyvärr inte komma, var tvungen att fara till läkaren och få sjukskrivning.
men jag gjorde hennes hår imorse och så fick hon lite smink, hon var sååå vacker! :)

synd bara att DU aldrig lär dig att ta ansvar, men det är din förlust.
vill du inte ha henne, så FINE.. jag tar henne :)
PAX!

nåja, nu ska jag försöka få kontakt med kusin M som inte mår som man ska :/
svara, snälla.

hm, vi syns kanske imorn!

hjärtat, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0