misslyckat..

har varit lite dåligt med strandpromenader nu när vädret sviker såhär i juni.
hoppas det blir bättre sen, så man iallafall kan gå och doppa fötterna, vill man ju inte göra nu precis.

sitter hos mamma och pappa nu, ska fara och handla.
huja, vilken tid de kommer ta, dom har typ 2 st A4 papper som inköpslista.
själv har jag 5 st saker jag ska ha. haha.

provade göra chocolate (stava?) chip cookies.
säger bara en sak, be mig INTE att baka, för jag har nämligen kommit på en sak.
jag suger på det.
det blev mjölbollar med smält choklad i.
inte gott, lilla S var tvungen att skölja ner med mjölk annars satt det fast i halsen.
haha misslyckade jag.

menmen, idag firar jag och hjärtat 2 år och 3 månader.
congrats babe ;)

nä nu ska jag trycka choklad och dricka syrrans cola.
sen blir det en sväng ut med blåpärlan, hojta om ni ser mig ;)

bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0