kognitiv beteende terapi.

ja, det var mitt första möte idag, väldigt intressant och lärorikt! precis som jag hade förväntat mig.
fick några uppgifter som kanske var lite löjliga, men wtf.
jag gör dom ändå! jag är ju lite löjlig.

fick mina journaler också, om panikångesten.
24 sidor, jag lyckades läsa igenom alla utan att somna.

ska snart fara och kasta sopor, dvs kläder, saker m.m.
som vi rensat ut nu innan flytten.
sen ska jag städa lilltoaletten, packa ihop där.
saras rum är i princip klart, vårat med.
ska bara ta bort sängen och tv'n.
och fara med kartonger till kusin.
han är mitt extra förråd just nu ^^
sen är vi färdiga, då har vi bara resten av lägenheten kvar.
107 kvm. de går snabbt! eller?

nu ska jag däremot kila!

tjosaan,

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hörde att ni skulle flytta, vad kul! Hur känns det för dig? :) Kram

2009-03-18 @ 12:37:58
URL: http://emiliafogelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0