lärorikt?

visst är det underbart att vakna till solsken?

jag och hjärtat tog oss en sväng till stan,
gick till arbetsförmedlingen och efter det så shoppade vi och åt en sen lunch, eller tidig middag..
det var underbart att bara komma ut, slippa vara här och städa, packa och allt annat som behövs göras inför flytten.

så nu ligger vi här i sängen, ska snart gå och sova. ska på mitt första KBT möte imorn.
pirrigt, spännande och förhppningsvis lärorikt!
behöver väl egentligen inte KBT'n just nu. men det är alltid bra att ha med sig.
för även om jag känner mig relativt frisk nu, så kommer jag alltid ha panikångesten med mig.
den är som min skugga, märks inte alltid, men den finns där.
visst var jag fyndig?

nu blir det mys med bebbe!

godnatten på er. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0