det går segt.

att skriva blogg när vädret är så fint utomhus, då vill man bara vara ute!
fick mig lite färg också, men hade glajjorna på mig så det blev märken vid tinningarna.
men skit samma, jag är ingen blekfis iallafall.

igår bakade jag morotsbröd, gottgott.
sen for jag och bejbe ut mitt i natten och spelade kubb med grannarna.
killarna mot tjejerna. dom vann, men jag och V kämpade verkligen!
sen gick vi in till dom en stund och spelade chicago (stava?)
ingen vann, vi blev alla för trötta så vi sket i att spela färdigt.

imorgon börjar äventyret, klockan 8.15
ska bli sjukt kul, är jävligt peppad!

nu ska jag mysa med sötis, för disken, dammsugningen, skruvning av säng osv, är FÄRDIGT.
så nu kan jag bara ta det lungt :)

så, mina vänner.
vi hörs!

Kommentarer
Postat av: biggan

så till o med du börjar bli brun! du som inte ens tycker om solen :P jag vill bli brun, men jag är ju en kontorsråtta. solen har gått ner innan jag kommer hem från jobbet :(

2009-05-25 @ 15:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0