hej bloggen.

så, nu är vi inne på min första praktik vecka, det har gått bra. går från 08.15 - 12.00
och sitter bara vid en dator, chill.

är ledig idag, och tur var väl det för jag känner mig inte så kry :/

så det blir inget jobb imorn, ska ist försöka hinna tvätta och sen är det grillfest.
lite alkohol i kroppen så blir det susen!
är ju barnledig tillochmed, så man får passa på :)

har just gjort middag, blev sent.
men vi gjorde bara french hotdogs.

sen var pappa jätte snäll också, och for och handlade med oss.
vart väl typ 7 st kassar med mat och massa annat.

så nu ska jag dricka yoghurt och äta ett päron.
för jag åt nämligen inte middag, var/är inte så hungrig.

kan de bero på alla kakor jag har tryckt i mig?
me don't know.

men, bloggen,
på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0