bomb nedslag.

Minst sagt, mitt rum är stökigare än irak var under bombningstiden. Farsan är på mig och vill att jag ska städa, men neeru, den gubben gick inte (; jag trivs att leva i skiten, få se.. vad har jag egentligen i mitt rum?

* 4 st Yoggi Yalla drick yoghurt
* ca 12 st klädesplagg utspridda på mina 2 kvm.
* damm i varenda liten vrå
* Kattsand (för katten tycker om att dra in skit också)
* 3 st böcker
* 5 st "hemmets veckotidning"
* en miranda nalle

ja, jag vet jag är en gris, men hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete.

Praktiken gick som väntat idag, helt smärtfritt.
imorn väntar en ny dag med nya möjligheter.

får inte missa desperates ikväll, det vore en synd!

har inte så mycket mer på hjärtat tror jag.

pussan


Kommentarer
Postat av: tobys.se

Åhh desperate houswives! Fyfan jag har ju inte femman haha :D

2009-11-10 @ 18:16:12
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0