fuck you, its magic!

Då var ännu en praktikdag avklarad, chigongen på morgonen gav mig ett asflabb (fast inombords)
Ina sa i början att hon ville så mot fönstret "så får ni se mig bakifrån" nu menade hon ju att vi skulle se hennes rörelser bakifrån, men jag tyckte de lät kul. och som om inte de vore nog så hade jag Toby bakom ryggen som skrattade så han höll på svimma. men kan de bli bättre? gymnastik OCH skratt, ja livet är väl underbart?

Toby: jag bor på bergnäset, men brukar promenera ibland.
Jag: tar du bergnäsbron då?

till mitt försvar var jag trött, och lite full av all handsprit dom bjuder på där borta!

nu är det nästan dags att vila nån minut, skulle ju vara grymt skönt. kruxet är bara att syster har sin pojkvän inne på sitt rum, och de gör så att jag blir utan tv, jag vill sova till ljud och bild.
ska man våga krypa ner mellan dom och invänta en spark i röven? eller ska man snällt be mamma att flytta sig från sin säng? hm.. jag tror att jag sover utan tv, för idag iallafall.
mamma måste ju få vila så hon orkar göra min smörgås sen :D

och Toby, det är skit kul att ha dig på aktiva,
lämna mig inte med oldisarna!

over and out!


Kommentarer
Postat av: tobys.se

Haha i wont leave :D



Men gud! Kan ni inte byta rum så du får teven typ? :D

2009-11-11 @ 13:15:25
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0