och så var den dagen förstörd.

så fort jag slog upp ögonen i morse (eftermiddag) så var dagen förstörd. Jag avskyr verkligen detta mörker, jag blir såå deprimerad, fy! oså visste jag att jag hade både tvättstuga och storstädning framför mig, det gjorde ju inte saken bättre precis.

men efter att ha laddat första maskinen så började dagen kännas mer bekväm.
fick dock inget dagsljus eftersom jag sov så länge, men får trösta mig med att jag ska upp 06.45 imorn.
jippie..

så nu är jag färdig både med tvättstugan och storstädningen. det gick som på räls. eller ja, jag drog en dammsugare och dammtorkade mitt rum, resten gjorde syster.
men sånt behöver man absolut inte berätta till folk, de är bättre att låta dem tro att man gjort allt själv.

nu ska jag vänta på att få orken till att kasta mig själv i duschen (aj).
sen ska jag krypa ner i mina nytvättade sängkläder med mammas "se och hör" tidning.

låter lovande, oså en smörgås på de här? eller jag tar chips istället, man blir så fet av smör..

over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0