orken finns inte riktigt.

Nej, orken finns inte alls till att skriva blogg just nu, men jag ger de ett försök.

Som sagt, snart helg bara en dag kvar, de är såklart blandade känslor,
kul att vara ledig och få sova ut, men trist utan Toby och hans "bravader"
haha, jag tror inte jag har skrattat så gott på länge hurrudu, "körsryggän" och allt annat,
nå helvete, och får inte glömma Björnborg, hahah!
"va så längesen ja såg en kändis".

Men imorn är de som sagt Fredag, blir de vin eller inte? hm..
imorn blir de nog inge vin, men kanske på lööördag? jamenar.. en vinare har väl ingen dött av?
och de är ju så fruktansvärt gott, en isbit i mitt mousserade vin och jag går som på moln två veckor fram.
är ju ingen alkis, men supa, ja he gillar vi tamefan!

Och som jag sagt till typ alla mina vänner, där jag bor är de total kaos, man kan också kalla de lite för en "circus".
farsan svär åt katten när han springer som en tok upp på fönsterbrädan i vardagsrummet och "plingar" i kristall lampan, morsan sur åt farsan för att han svär åt en katt.
och bara för att göra de "kristall klart" för er, de är katten som springer upp på fönsterbrädan, inte farsan.
då skulle de vara en riktig circus.

Fast de skulle vara jävligt kul att se farsan springa för en gångs skull. jag tror minsann jag hade varit tvungen att filma, för att föreviga ögonblicket.

Nä, nu har jag gjort en jävla insats också, jag har nämligen storstädat, eller har jag nämnt de? de blev iallafall skinande,.. nå..nästan. farsan blev nöjd när han hörde ljudet av den gamla dammsugaren iallafall, de är som lördag för honom när vi stökiga tjejer bestämmer oss själva för att städa, då skiner gubben som en sol.

Höll på att glömma, såg en kille på bussen idag på väg hem, han såg lite ut som en gris. undra om han hade svininfluensan? för de skulle vara synd om honom om han såg ut sådär jämt :/

Nu ska jag äta lite choklad och mysa framför datorn (;

over and out.


Kommentarer
Postat av: hanna sparven du vet

hahaha, härliga stuvve. nu är min infektion i snittet läkt o ja ska allt ta en promenad till mjölkis m lilla linn för att hälsa på:) när ja får orken :)



men du bryden, nu var du allt fräck!!!! stackars grisen på bussen. ÅH HERRE GUD. nu kommer ja ihåg hur ELAKA MÄNNISKOR vi är du o ja. ojoj, våra skallar ihop och vilka kommentarer vi kunde dra. HAHA, o vi är väl egentligen inte så ytliga..... eller? ;)

2009-11-12 @ 21:33:44
URL: http://unforget.blogg.se/
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Hahahahhaha.....



Såg han ut som en gris? Du skulle ha frågat om du kunde få hans autograf.



Jag menar, vem har någonsin mött ett levande svin med självaste svinflunsan?;)

2009-11-13 @ 18:30:41
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0