uppdatering om mitt liv.

de senaste blogginläggen har inte handlat om mitt liv, det har handlat om en period i mitt liv som jag har bakom mig nu.

därför, mina vänner. så ska jag blogga om mitt liv hädanefter :)
jag går alltså in i 3dje praktikveckan nu, allting går över förväntningarna och jag stortrivs!
jag är så tacksam för att ina tog emot mig en andra gång, och jag tror vi båda märker skillnad på mig från då och nu :)

på kärleksfronten så är det lite komplicerat (som alltid)
men jag har nog bestämmt mig för att vara singel,
jag vill leva ett okomplicerat liv där jag gör som jag själv vill.
och det kan jag endast göra som singel.
men dejta kan man alltid göra? :)

så ikväll blir det en tidig kväll, har duschat och lagt fram kläder till imorn,
haha värsta pensionären, men måste göra de, annars står jag på morgonen och river ut hela garderoben
och sliter av mig håret.

nu ska jag vara social på msn (;
vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0