you had me at hello.

Hej bloggen!
funderar på att starta en ny blogg på en annan hemsida, jag tycker att designen här är så himla svår?
fast de kanske bara är jag som är otroligt okunnig med allt som har med html koder att göra :S

nåväl, idag var det praktik igen! jag jobbar på som en galning med ul 44. och det går faktiskt riktigt bra! hel nöjd med mig själv om jag får säga de ;) så imorn väntar en ny praktik dag, 08.15-12.00 vad blir det efter de? hmm, vet faktiskt inte. skulle behöva städa, men jag är för lat... kanske går över till mormor och sover där nu när morfar ligger inne på sjukan, så slipper hon vara helt ensamen, så får vi samtidigt lite tid tillsammans, lite skip-bo och fotbad skulle väl inte vara helt fel? :)
vi får se helt enkelt.

nu ska jag snart hoppa i en dusch, sen blir det tvn och datorn resten av kvällen, låter väl rätt härligt?

nåväl mina vänner, vi hörs :)

8 dagar kvar nu♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0