det är inte jag, det är du.

min dag har inte varit den bästa, precis allting har gått emot mig.
så efter min promenad med sötungen Erika så satte jag mig på golvet i badrummet, slog på duschen och bara.. satt, grät och tänkte massor. fick söta sms från C. tack, vet du hur mycket det hjälpte?
sen efter duschen var jag som en ny människa, nästan. irritationen finns fortfarande där, och visst är jag ledsen.
men inte så att jag vill gråta.

så, imorn är det nya tag som gäller.
ska till Tusen Nya Ungdoms Jobb och prata praktik.
fick en plats på aktiva som var på tidigare.
ville väl inte riktigt dit, ville mest ha på lindex eller nå sånt.
men efter många om och men så bestämde jag mig för att jag ska prova!
hur fel kan de bli?

sen ska jag till vårdcentralen, och jag går fanimig inte där ifrån utan ett läkarintyg i min hand.
så måste jag ringa typ 5 st samtal också, bajs.
men det känns skönt, jag vet nog ändå vad jag vill i livet!

jag mår bra nu (:

konstigt blogginlägg, men skit samma.
puss


Kommentarer
Postat av: Fia

Du vet vars jag finns..

2009-10-20 @ 00:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0