en alldeles underbar lördag!

igår hade vi girls night out! det var jag, frugan, tess och yohanna.
vi var hemma hos frugan och drack lite vin, stylade oss och pratade massor av skit.
bestämde oss dock senare för att dra till biggeliboohs födelsedags fest! var inte så mycket drag där som jag hade tänkt, men de var helt ok, var där ett tag och drog sen vidare till brass (;
där var de klackarna i taket och helt crazy. var där till stängning och drog vidare till cleo! där dansade vi, fast mest satt.. iallafall jag för skorna jag hade på mig var rena rama mardrömmen, haha. yohanna sprang tillochmed runt utan skor där ett tag. coolt!
vi var där också till stängning och bestämde oss för att de kanske var dags för att ringa taxi.
sagt och gjort, när vi stod utanför cleo så såg jag en kille, utan jacka och han pratade med en vakt.
han hade tappat sin nr lapp och fick inte ut sin jacka, så jag erbjöd honom min tröja, vilket han tog emot och han tog mitt nr så jag skulle få tillbaka tröjan. och faktiskt, han smsade idag och frågade om jag ville ha tillbaka tröjan, men han kunde få den, den satt bättre på honom ;) träffade galet mycket folk igår, och drack kanske lite för mycket. men man lever ju bara en gång.. och vi hade dessutom en "avskedsfest" för min fru sara, som lämnar mig här i luleå för lite (mycket) kärlek i umeå :)

och idag, mina vänner.. blir det väldigt lungt.
ska ligga i sängen hela dagen och bara mysa (:

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0