en dag med bus och lek.

fick ett trevligt sms igår av systers sambo, han frågade om jag ville komma till dom på middag, och glupsk som man är tackar man ju aldrig nej till gratis mat! så jag snabb diskade hos mormor och morfar och sprang sedan hem och packade, för jag tänkte snika en sovplats också (:

så bar det av till herstön, med god middag och massor av bus med ungarna, älskade huliganer! ♥ vi hade då redan för några dagar sedan planerat in ett besök hos leoslekland, fast bara med william, max är lite för liten för att njuta av allt stök och har precis nästan börjat gå!

så imorse fick vi sova till halv 9! rekord?! fast wille kom till mig vid 8 tiden och myste i soffan, han skrattade åt min stortå och frågade varför jag hade kalsonger på mig, men de var mina trosor :S behöver jag köpa nya kanske? sen frågade han varför jag var svart i håret, jag sa att jag hade färgat de, då frågade han varför jag inte färgade hela håret, och pekade på min utväxt, ehm.. vad ska man då säga? nåväl, vid 11 tiden drog vi iväg till leos, vi hoppade studsmatta, klättrade, sköt bollar och åkte rutschkana, nåväl JAG åkte rutsch kana, 2 ggr.

men på vägen ut så trillade hjärtat och slog tänderna rakt i asfalten så han började blöda, så vi gick in igen och frågade om ett glas vattenm och vem kom då? jo självaste LEO, han strök wille på ryggen och sen fick han en isglass av kassörskan, härliga leos!

nu ska jag iallafall ta mig en dusch, är rätt svettig efter dagens träningspass, även om de var några timmar sen. svetten försvinner ju inte bara för att de torkar.. nä usch, byt samtals ämne..

nu ska jag glida! tjoosan.


Kommentarer
Postat av: Emmii - Lite bättre

Tack så mycket !

Nej men jag har vart med på aftonbladet.. :)



Kramar

2009-10-19 @ 00:02:56
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Emmii - Lite bättre

Jo de är nog där du sett mig!

Jo någon måste ju göra de.. Du ska bara veta vilken subba hon är.. ustäkta språket men vet inte riktigt vad jags ak kalla henne längre..

2009-10-19 @ 00:14:50
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0