famous!

fick ett samtal idag av frugan det blir tydligen fest i helgen!
vad ska man klä ut sig till? jag är ju en sån människa att jag tycker det är kul att göra bort sig osv.
halloween för mig, de är rena julafton. nu får jag bli en annan människa (eller djur) för en kväll!
först funderade jag på humla, för jag skulle vara så söt men sen så tänkte jag kanske en smurf. men de var lite överkurs. och då kom frugan på en idé halva våra kroppar ska vara likadana. det tyckte jag vore kul. vi ska vara.. nä de får ni se ist ;) ska ni klä ut er? isånnafall till vad?

så var jag inne på tredje praktikdagen, imorn är jag dock "ledig" för jag ska på läkarbesök.
då tyckte Ina att jag kunde få vara ledig. och på Fredag är de "halloween" fika på praktiken,
då ska jag säga hejdå till min snygga blondin, jag kan nog inte beskriva hur mycket du har gjort för mig och mitt självförtroende den här veckan, helt underbart! jag har sett framemot att vakna på morgonen, faktiskt! :)
massor av kärlek till dig.

och nu är de så att killen jag dejtade, its over. det funkade inte, blablabla.
jätte trist, men livet går vidare.

eftersom jag är ledig imorn så ska jag inte gå och sova klockan 11. nej, jag ska unna mig att vara uppe liite längre *fniss*

nä, nu blir det lite fejjan, och sen kvällsmys :)

pussan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0