förlåt.

jag känner att jag har varit lite slarvig med uppdateringen, ajabaja.
men jag har helt enkelt inte tid, för att för första gången i mitt liv, så har jag någonting jag kan kalla för liv.
jag sitter inte hemma hela tiden och sover bort mina dagar. visst kan jag sova mycket, men jag älskar min säng och det finns inget härligare än att krypa ner under täcket och blunda en stund.
jag har fått tillbaka kontakten med alla "gamla vänner" inga nämnda, inga glömda :)

men nu slutsvamlat om det, tänkte uppdatera lite av vad som hänt.
förra fredagen for jag ut med fia vi for till E som hade paartey.
där träffade jag C, mycket stilig ung man! for vidare till allstar hela gänget, hade grymt kul även om
man råkade visa hela faderullan åt lules befolkning, men vet ni vad? de bjuder jag på!
fredagen där på, träffade jag C igen, då hemma hos honom, vi hade idolmys och såg en film.
var himla trevligt, och han luktade såå gott :)
så gott folk, vad händer på fredag? jo kanske middag med C, vore himla najs!
på lördagen däremot är det fest, för min vän booh.
kanske vill min fruga sara hänga på? vi får se, vi får se (: hur som helst så blir det nog roligt,
även om jag föredrar att ha frugan vid min sida!

men nu däremot blir det sängen, skulle ha nannat kudde för ca 2 timmar sen.
men de blev ju aldrig av.. så nu ska jag ta mig i kragen och gå och lägga mig!
ska på stan med systrarna imorn, hooka långfillingar åt wille, kanske finns de spiderman?! ^^,
sen blir de nog en lunch på waldorf.. åh vad gott ;)

nåväl, tack och hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0