första praktikdagen avklarad!

steg upp 07.05 hade ställt väckaren på kvart över, men den ville tydligen inte?
nåväl, fick skjuts av pappa in, med blå pärlan.
träffade min älskarinna bacon! som tydligen också gör sin praktik där, men som sorgligt nog var inne på sista veckan, så nu är de jag som dras med 40 taggarna! woho!

nej men ärligt, det var kul. visst höll jag på somna till då och då. men jag jobbade ju bara 2½ timme idag. imorn blir de 3½ timme, för jag räknar in rasten. härligt härligt. och jag skyller på att jag är ovan och dom har alldeles för sköna stolar där, man kan ju ligga i dom!

efter praktiken bar det ner till stan, träffade fia. vi båda var svin hungriga så vi gick till sub&co. tog oss en macka och en cola. (inte fia, för hon samlar vuxenpoäng och dricker kaffe) sen gick vi och shoppade, jag köpte ett par jeansleggings, jag vet! jag hatar dom också, det ser ut som al´a 90tal. men dom här var snygga! så jag kunde inte låta bli! och så köpte jag en vanlig t-shirt bara för att den var söt :)

nu sitter jag här, alldeles utmattad och vill bara sova.. men de går inte riktigt än.
men klockan 11, då snör jag på mig pjamasen och kastar mig i säng! :)

öppnade en fortune cookie på facebook;
No matter what your past has been,
you have a spotless future.

hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0