i wanna be adored!

här sitter jag, ensammen en fredags kväll och kunde nog inte må bättre!
idag har det varit min "ta-hand-om-mig-själv-dag" och det är nyttigt med sånna.
man ska ta hand om sig själv, för de finns ingen som är så viktig som en själv.
det har jag lärt mig den hårda vägen!

william kom till oss idag, vi har haft "stor kalas" med chips, godis, glass, morötter och gurka!
oså självklart leksaker (: så han var nöjd när han hoppade under mitt täcke sprittsprångande naken!
och tur är väl de, för de ska vara speciellt att sova hos mormor och morfar.
så imorn ska dom åka stora bussen till kvarnträsk. äventyr (:

så vad händer mer ikväll? jo jag ska ta dusch nr 2 för idag.. det är jätte dåligt för huden, men det är så skönt.
så en till dusch, skrubba, smörja och smeka. haha. ungefär.
sen ska jag ge mamma ett fotbad, det behövs!

imorn blir det dejt med conny. kanske ut och äta? blir mys ändå.. även om han kanske är bakis? *ler*
finaste killen, lätt. så himla snäll.

nu är det idol, sen blir de kvällspromenaden kanske?

vi hörs. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0