it aint me babe.

alltså jag somnade klockan halv 5 imorse? hur lyckas jag? det var väl bara för att jag visste att jag skulle hålla igång hela dagen som jag inte kunde sova.. nåväl, efter en vinare är man som ny igen! för visst blir det vin, jajomen. jag och fia ska minsann ut och leva rövare här i luleå en onsdagskväll. det kommer bli SPLENDID. eller nå (?)

ska vara på hennes jobb halv 4, och jag sitter fortfarande i pjamas.. lyckat? har inte ens ätit frulle. men ska ta mig nå snabbt, sen hoppa in i duschen, kleta på smink fixa håret och sen fara på systemet och sen är jag färdig. känns som om de kommer ta låååång tid, men jag får helt enkelt skynda mig ^^.

så jag har absolut inte tid att sitta här! de är ett som är säkert.

vi horas och slynas mina vänner (;

pözzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0