kvälls bloggar.

ja, nu känner jag att de är dags igen!
dagen har varit bra, men väldigt slö.
skulle på stan med systerstor, men vaknade av spöregn och tänkte "nejtack" och somnade om.
och med all rätt! för ingen kinamat i världen skulle kunna få mig att vakna just då.

imorn blir de kanske en promenad med frugan, får se hur vädret är.
annars sa vi att vi iallafall skulle försöka komma igång med träningen!
behövs, även om man gått ner 2 kg, så är dom andra kilona inte riktigt där dom borde vara ^^.
och de får mig att tänka på att jag ska gå förbi mormor imorn så hon får sy in mina jeans!
bra med blogg så man kan skriva upp viktiga saker också, hoho.

får se sen vad som händer, ska på apoteket också imorn, h-vete vad de här var finurligt.
nå mer viktigt som händer imorn? tror icket det.

såå.. nu ska man väl egentligen säga godnatt? fast jag vet att jag kommer vara vaken till baki 02.00.
för jag och systerstor följer ju ett program på tv400, "fooling around with my boyfriend" haha grymt underhållande.

så nu blir de typ, pjamas.. ett glas cola, en cigg, tandborstning och sen hoppa i sängen :D

godnatt på er, ni som ska sova (;


Kommentarer
Postat av: helena

tjohooo ;) Vi måste ju hinna styra en promenad eller träff, när jag kommer hem nästa vecka!!!

2009-10-08 @ 09:45:47
URL: http://heenaa.blogg.se/
Postat av: hh

ja varför inte en vinare? ;P hör av mig när jag är back in luleyo

2009-10-08 @ 17:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0