congratulation, i hate you.

har tydligen åkt på influensa, kanske har jag svinis?
haha, don't know, don't care.
är precis som en vanlig influensa men mycket lindrigare, så jag tror på en vanlig influensa:)


sitter och lyssnar på Journey. åh.. :) memories!

kom på en sak också.. varför ska jag hållakäften för allt?
jag har inte ens gjort nå, jag skyddar ju bara honom när jag håller käft.
för seriöst, om ni visste hur han är egentligen så skulle han få leva ensam, föralltid.
jag vill inte hänga ut någon, de är inte frågan om det. men jag vill inte att andra ska göra om mina misstag.
och jag trodde att jag kommit över det, men de har jag inte.
jag har inte kommit över ilskan, den där saken som äter dig, levande som död.
jag gav dig liv, helt ärligt.. du hade ingenting, och jag hjälpte dig när du grät i telefonen och inte hade någonstans att bo, vem tog till sig dig? jo jag. vad fick jag för de? absolut ingenting, ett förhållande fyllt med hat och rädsla.
du tog mina underkläder + kläder och smycken.
jag lämnade allt hos dig, för att ni skulle ha det bra.
din egoistiska j*vla #¤%&.
sen har du mage att kalla mig egoistisk för att jag måste tänka på mig själv pga panikångesten.
fyfan..


får jag några anonyma kommentarer nu så vet jag ju granterat från vem dom kommer.
så kom igen bara, dina ord sårar inte längre.


Kommentarer
Postat av: HH

You go girl ;D

2009-09-03 @ 09:50:09
Postat av: erica

haha :D

2009-09-03 @ 21:08:21
URL: http://itsnotmeitsyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0