rubrik.

vad ska man göra? klockan är natt men jag är inte trött.
jag sitter och funderar på de senaste veckorna, hur jag verkligen har vuxit.
från att vara en rädd instängd svartprick till att bli någon som verkligen tar för sig.

jag har alltid sett mig själv tänka tillbaka på just den här tiden, och att jag skulle ha ångrat mina val.
men nu, nu har jag plötsligt ingenting att ångra, visst har man gjort misstag, men det hör ju till.
men jag är inte rädd längre, och jag har fått tillbaka min självrespekt.
jag vet vad jag är värd, och ingen kommer någonsin ha makt över mig igen.

hela det här "kaoset" har fått mig att inse att jag ska inte nöja mig med nästbästa.
det har fått mig att inse att allt är inte vad det ser ut att vara, och den man egentligen bara kan lita på är sig själv.

och vet du vad? jag är överlycklig.
jag har dom som betyder någonting nära mig.
och för en gångs skull i mitt liv så har jag planer,
planer inför framtiden.

jag känner ett lugn i kroppen, som jag aldrig känt tidigare.

så, för att avsluta det hela.. så säger vi godnatt nu.
för nu ska jag tillbaka till den sköna sängen som väntar,
underbart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0