i'm one of them.

igår var de grymt bra hos E, blev något rund under fötterna, men vad gör de? drog till allstar
efter det, och jag säger bara.. oj. det var nog en av de roligaste kvällarna jag haft, någonsin.
jag trivs med dig, fia. lets do it again! ikväll blir de däremot jävligt lungt, vaknade klockan 5 på morgonen och hade träningsvärk utahelvete, vad fan sysslade jag med igår? aerobics? no thx. jaja då klev jag upp och tog en tablett sen somnade jag om, lovely. nu snart blir det en varm dusch, sen ska jag krypa upp i sängen, igen.

livet är underbart!
såå maxare, kör vi repris nästa helg? haha.

I don't know if I can yell any louder
How many times have I kicked you outta here?
Or said something insulting?

I can be so mean when I wanna be
I am capable of really anything
I can cut you into pieces




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0