lite kaos?

ni som hann läsa "patetiskt, gubben!" är lyckligt lottade,
men jag har bestämt mig, jag är vuxnare än så :)
men robban, vi slåss inte mot tjejer, kom ihåg det!

såg halvt idol idag, hade fullt upp med massa annat tjaffs.
ska nog snart nanna kudde eftersom J med påhäng kommer imorn, mys!
sen blir det bio med niklas, dubbelt så mys!

ska hjälpa syster att flytta på torsdag och sen på fredag blir de kanske lite vin? eller hur S?
och lördagen, ja då blir de dejt! med niklas såklart.
dejtar bara dom som har nå innan för.. jaduvet ;) pannbenet. haha.

så, där har ni min planering.

kram på er alla söta!

Kommentarer
Postat av: hh

Gillar dina planer ;)

2009-09-09 @ 09:26:13
URL: http://heenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0