what a feeling!

klockan börjar närma sig natt, och här sitter jag. as usual.
ögonen svider lite och nacken känns ganska stel, så jag antar att de blir sängen snart (:
tänkte bara att jag skulle uppdatera lite eftersom besökarna har skjutit i höjden det senaste veckorna.
vem är ni? (:

idag har dagen bara flutit på liksom, varit och storhandlat med la familia, som vanligt!
fick en ny mobil av systerstor, tacktacktack! fast den har inte kommit än, vi beställde från internet
eftersom dom hade inte den i butik. men de blev en sony ericsson, kommer inte ihåg namnet på den,
men den är jätte snygg, enligt mig! (:

 thats my baby! *smaack*
så nu ska man typ nanna kudde och se vad som morgondagen har att erbjuda.
funderar på att mysa med niklas, bara för att han är bäst på det.
annars blir de utgång med tjejerna! får se vad som lockar mest (;

är på grymt bra humör, vet inte riktigt varför. men behöver de egentligen finnas en anledning?

godnatt på er alla söta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0