borta match.

nej, jag har inte börjat spela fotboll eller någon annan sport.
jag sov helt enkelt inte hemma inatt.


satt och funderade igår på vad man skulle göra, jag orkade inte bara sitta inne hemma.
så jag tog en kvällspromenad till Tuna och till familjen Grönberg.
blev att jag stannade över natten, jag fick sova med Eskil.
skvätt rädd hamster, eller marsvin. kalla de vad ni vill ^^

kom hem för ca en timme sen, har bara suttit och fördröjt tiden på facebook,
väntar på att mamma ska sluta jobbet, då ska vi hämta min mobil som har varit på lagning!

annars blir de rätt lungt ikv? har inga planer och planerar heller inte att skaffa några.


nu ska jag lägga mig och läsa, kanske lite glass på de? :)

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0