jävla tidsfördriv.

1. Hur gammal är du om fem år? 27

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? mamma&pappa!

3. Hur lång är du? 1,59

4. Vilken är den senaste filmen du sett? blond and blonder.

5. Vem ringde du senast? Kristofer.

6. Vem ringde dig senast? Fia.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Inget att tacka för, men ta emot de :)"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsar oftast.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.

10. När såg du senast din mamma? Idag.

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa.

12. När vaknade du i dag? Typ 10?

13. Vilken är din favoritjulsång? Tycker inte om julsånger.

14. Vilken är din favoritplats? Hemma i sängen, ryggläge.

15. Vilken plats föredrar du minst? Att vänta i en lång kö.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvis i Götet med en mops som heter Lennart.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Haha, allting.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Linn och de galna gänget!

19. Hur stor är din säng? 120.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? I underkläder.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 st.

23. Hur många landskap har du bott i? 1.

24. Vilka städer har du bott i? Kalix och Luleå.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.

26. Är du social? Ja.

27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerrys.

28. Vilken är din favoritefterrätt? Smulpaj med vaniljsås.

29. Tycker du om kinamat? Love it!

30. Tycker du om kaffe? Nej!

31. Vad dricker du till frukost? Drickyoghurt.

32. Sover du på någon särskild sida? Vänster.

33. Kan du spela poker? Nej.

34. Tycker du om att mysa/kela? Mjo.

35. Är du en beroendemänniska? Nej, inte nu längre.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, Tina!

37. Vill du ha barn? Osäkert.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Hm, en bubbelpool.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och småsaker.

42. Äger du dyrbara smycken? Troligen inte.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Desperate housewifes och Cougartown.

44. Kan du rulla med tungan? Ja.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Min pappa.

46. Sover du med gosedjur? Haha, hur visste du de? min elefant Torleif.

47. Vad har du för ringsignal? Leona Lewis - Whatever it takes.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, jag har min första sparkdräkt kvar.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min morgonrock som ligger slängd på golvet.

50. Flirtar du mycket? Ja, omedvetet.

51. Kan du byta olja på bilen? Har aldrig provat.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Bytet.

54. Läser du dagstidningen? Ja.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

56. Dansar du i bilen? Det händer!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Typ... rix?

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mammas konto nr.

59. När var du i kyrkan senast? Skolavslutningen i 9an?

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Christer.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1 natt.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Mina vänner gör alltid någonting speciellt, dom finns där!

63. Vad lyssnar du på just nu? Surret från datafläkten.

64. Har du varit med i tidningen? Ja, faktiskt.

65. Vad är det konstigaste du ätit? Friterad bläckfisk.

66. Vem såg dig naken senast? senast? min katt.

67. Vad är det för färg på din tandborste? Blå.

68. Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Fia, Nathalie eller Erika.

70. Har du någon piercing? Nej.

71. Din största vinst? Mina vänner och familj!

72. Civilstånd? Singel! :)

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook och alla mina vänners bloggar.

74. Är du fåfäng? Jo, men inte överdrivet.

75. Ångrar du någonting du gjort? Tyvärr ja.

76. Hur gammal är din pappa? Haha oj.. 64 år.

77. Vilket är ditt drömjobb? Få jobba med tonåringar som har det jobbigt.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Fara till maldiverna!

79. Vad har du haft för husdjur?
Dansmöss, fiskar, hamster och katt.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag föddes med navelsträngen runt halsen. Min katt har försökt våldta mig ett flertal gånger. Jag är rädd för sjukhus.

81. Svär du ofta?
Det händer.

82. Sverige när det är som bäst? Sommaren!

83. Kan du åka slalom? Nej.

84. Vad har du ätit i dag? Makaroner, orientdressing och stekt fläsk.

85. Vad har du för utbildning? Ingen just nu.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Mina höfter.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Oj, brösten, magen, benen, rumpan.

88. Vilken är din bästa egenskap? Jag är nog ganska snäll och lätt att ha o göra med.

89. Vilken är din sämsta egenskap? Mina vredesutbrott och att jag är fruktansvärt känslig.

91. Saknar du något? Absolut.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja, de tycker jag.

93. Vad gör dig ledsen? Orättvisa.

94. Vad gör dig glad? Vänner, familj, vin, en bra bok, kärlek and so on.

95. Har du varit gift eller förlovad? Nej, tack gode gud för de.

96. Vad ska du göra i helgen? Jag festade igår med världens skönaste människor, och idag har jag mest legat i sängen, och imorn blir de att grilla om vädret tillåter.

97. Vad är det knasigaste du gjort? Visat tuttarna inför okända människor.

98. Vad har du för laster? Cigaretter och polly!

99. Vem är din förebild? Mina äldre systrar.

100. Vad ska du göra nu när du svarat klart på alla frågor? Då ska jag kolla facebook och sen sova :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0