lovely life!

lite överraskande att jag skriver så tätt inpå?!
de blir jag!


Måndag idag alltså, har hunnit tvätta åt oss och åt mormor.
skulle ha tvättat med syster men hon fick annat för sig.
anyway de gick ju bra.

träffade finaste Fia också, rökte med henne och snackade skit.
livet är underbart med vänner.


och nu ser jag att katten ligger och sover i den nytvättade tvätten,
(ja, jag har inte plockat in den än, tänkte att syster ska få den äran)
tänkte ge er en bild, men den kommer senare, orkar inte fixa och trixa med sladden.


men annars är allt som de ska, livet rullar vidare och jag hänger med.

dagen bästa: att sola på balkongen.

dagens sämsta: att tvätta :S

nåväl mina vänner, vi hörs en annan gång ;)

over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0