när motivationen sviker.

helt seriöst, varje gång jag går in på min blogg får jag magknip.
kan någon hjälpa mig med en design?!

jag kan ingenting om design, jag har försökt ett flertal gånger men de lyckas alltid bli fel!
så, finns de någon vettig, hjälpsam människa där ute som vill göra min blogg mer personlig?
hör av er till [email protected]

annars har dagen varit rätt lång, fick nå virus skit i datorn som gjorde att den kraschade,
POFF. som tur är har jag min kusin typ 100 meter bort och han är ett snille, så de var bara att packa ihop och gå dit. så nu, ett flertal timmar senare är den som ny (; thankii.

annars har jag mest saknat idag (: kanske träffas imorn!
längtar sååå mycket.

nu ska jag däremot läsa lite och sen sova, imorn är de möte som gäller!

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0