ruprik.

jag saknar dig, väldigt mycket! längtar tills jag får sova i din famn igen.


idag är det en söndag, och vad fan hittar man på då?
man ligger i sängen med Ben&Jerrys, läser sin bok och sneglar ut i solen för att sedan dra igen persiennerna
och fortsätta läsa.
för ja, jag bryr mig faktiskt inte om att de är sol ute, visst de är jätte skönt,
men de är typ småsjöar överallt så ska man gå ut får man ha gummistövlar, vilket jag inte äger.
(men ska köpa dom zebra färgade tänkte jag)

så de får bli en inne dag, ha öppet fönstret helt och få in friskluft, när man ligger i sin nybäddade säng.
finns de nå skönare?


nu ska jag däremot häva mig in i duschen, gå på konsum (ja en liten promenad måste jag ta om jag ska få tag på Ben och hans kompis. men de är de såå värt)


thats it for now.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0