hejhoppgummisnopp.

Jag antar att jag borde skriva lite om dejten? ge er lite information, men inte fööör mycket :)
hm, dejten igår var faktiskt över förväntningarna, de blev vin och film.
vi pratade massor och vi hade riktigt trevligt! :)

han är dock en sådan kille som jag lätt skulle kunna falla för, men just nu är vi "bara" vänner, vilket känns hur bra som helst! :)
orkar inte ge er för mycket information, ni blir bara så avundsjuka då ;)

gick och la mig vid 5 tiden iallafall, så nu är jag rätt tärd.
ska ta en lång och varm dusch och sen blir de dator och tvn hela kvällen, mys!

imorgon är det som sagt praktik igen, men efter mitt lilla samtal med K så har jag insett att det är faktiskt på tiden att jag tar mig ur den onda cirkeln och fokuserar på mig och vad jag vill!
så på måndag blir det att boka ett möte till en studieoyrkesvägledare :)
känns bra, för de är som sagt bara jag som har makten att göra vad jag vill.

jag har verkligen fått upp ögonen på den senaste tiden, och kunde absolut inte ha gjort de utan dig K.
du är helt underbar :) tack för att du finns! <3

det får räcka för nu.

ah jo, någon som kan göra en snygg design till min blogg?
(förlåt Toby, men du verkar ha annat att tänka på just nu <3)
hör av er då, antingen i kommentarfältet eller till min mail, [email protected]!

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0