im so nervous!

oh ja, det är jag verkligen.
förstår egentligen inte varför, de är ju bara en liten dejt? som äger rum mitt i natten hemma hos honom.
hahaha... vad har jag gett mig in på?
nej, seriöst, de blir nog kul. spännande om inte annat :)

kom hem vid halv 4 imorse, var hos the bling bitch, vi käkade kycklingsallad och såg film, inte bara en film utan 5 filmer, så de blev lite småsent, men vad gör de? :)

kan ju säga en sak har ni inte sett Taken så är ju de ett måste, The Ugly Truthe är också ett måste!
men det var en riktigt skön kväll, vi myste ner oss i soffan alla 3, ja för min sötaste syster var ju också med ^^.
vi åt massor med godis och chips och vid kvällens/nattens slut så mådde vi alla riktigt illa, men vad gör de?

idag blir det att inta ännu mer onyttigheter, eftersom Farmor fyller 95 så ska vi först äta pajer, sen blir de tårta, kola tårta och massor av annat.

men jag klagar inte, jag är ett kladdmongo ^^

nä, nu ska jag däremot hoppa in i duschen, måla naglarna och sen bara vääänta...

over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0