i'm still a rockstar.

då var det måndag och inte har jag ringt till vuxenutbildningen.
men de var kanske väntat? jag har en tendens att skjuta upp saker.
hey, nobody is perfect.

praktik imorn, och ska jag ringa de där jäkla telefonsamtalet. mööh! :)

annars har dagen varit rätt lugn, varit hemma och myst massor med katten, haha vilket liv.
har inte såå många planer till veckan, har än så länge bara bokat tvätt tid på onsdag.
men känner mig grymt vilse i huvudet, vet inte ens vad de är för j*vla datum... ?
men har varit hemma sen i torsdags så vi skyller på de.

nu ska jag snart äta, de blir friterad kyckling, fläskfile och pommfrites.
sen blir det nog en kvälls dusch och bara mysa på tills klockan slår 22.00 och man får slumra in ^^


thats it for now.

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0