its gonna be me.

hej, hallå, hejsan.
jag vet att jag är sjukt dålig på att uppdatera bloggen, men sidan är helt enkelt to slow for me ^^.
imorgon är det redan torsdag, då blir de praktik som vanligt och sen rehab-möte. (tror jag, dom har svammlat både hit och dit så ska ringa och kolla försäkerhets skull.)

idag skulle jag på möte med studieochyrkesvägledaren, jag vet att jag glömmer mellanrummet i ordet, men orkar inte. men han total ignorerade mig, så jag sket i det och stack hem, jag var rätt så jävla förbannad, tur som jag hade så har jag ju min kompis M som piggade upp mig med korvgubbens mat ;) thaaanks.
det satt fint hurru ;).

nu ska jag bara lägga fram kläder till imorgon bitti och hoppas på att kylan blåser bort till imorn.
är fortfarande inte helt frisk så har ingen lust att gå ut i massa minusgrader och bli sjukare.

sådär, de var ungefär det som hänt...?
förutom lite småsaker som jag inte orkar dela med mig av ;).

på fredag blir de däremot fest med the best! vi snackar om min underbara Flisa ^^.
så, allstar på fredag? be there.

jo förresten, glöm inte bort mig richard! :)

over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0