jag har ingen lust...

att blogga egentligen, inte just nu.
ändå gör jag de, varför? för eran skull såklart ;)

som alltid är mitt liv up and down. men nu på senaste tiden har allting varit bra, skrämmande bra.
så jag väntar egentligen bara på ett bakslag, låter kanske konstigt men har man varit med om mkt dåligt
så är man skeptisk mot att man ska få må bra, men nu mår jag bra... otroligt bra.

visst, jag har ingen pojkvän. men jag får kärlek från annat håll.
och jag tror att om jag skulle ha en pojkvän nu, så skulle jag sumpa de.
för jag är egentligen inte redo än, nu vill jag leva livet, resa och ha kul innan jag stadgar mig.

och på senaste tiden har jag bara träffat äldre killar som har barn,
och tyvärr... de är inte min stil.
träffar jag en kille vill jag ha honom för mig själv först ;)
ego, i know. men jag kan vara de också ;)

det här blev mest ett konstigt inlägg.. men de är mest mina tankar, vet inte om de hänger ihop så bra?

nåväl, nu ska jag äta!

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0