looking back...

over my shoulder.

Hej!
ville bara uppdatera en snabbis innan jag försvinner några timmar.
skönhetssömnen, you know ;).
inte för att jag behövert! haha.

praktiken idag har gått som vanligt, som smoooooeert!.
fick tårta också, eftersom Aktiva firar 2 år just idag, grattis grattis!

och förutom att jag är galet trött så hatar jag numer piss lule,
de är svin kallt och blåser hela jävla tiden.
behöver dig, så du kan komma och värma mig (;
men vem vet, kanske syns nå? ^^
aaapseelut.

nåväl, nu ska jag glida in i dvalan.

och Erika.. "talk to the face because the hand don't listen"
hahaha, så klockren den var då.

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hahah jaaa!

2010-02-01 @ 23:26:49
URL: http://ericcaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0