lördagen är kommen.

godmorgon godmorgon, vaknade nästan nyss.
helt utvilad, skönt (;
fick nattligtbesök av R igår, de var mys (:
så han for för kanske... 30 min sen?

idag hade jag faktiskt tänkt att städa! tro de eller ej (;
mitt rum är ett enda kaos, har viktiga papper, kläder, handdukar och massa annat
som inte ligger där de ska ligga. och sånt gör mig smått stressad!
så eftersom jag inte ska festa i helgen så måste jag ju göra någonting annat, tycker jag (:
så då får de bli att städa, rensa, dammsuga, skura m.m.
usch vad skönt!

sen hade jag faktiskt tänkt gå förbi mormor på en fika, men kanske tar det imorn.
allt beror på hur snabb jag är med dammsugarn (;

någon som ska på cruisingen ikväll?
jag ska iallafall inte dit vad jag vet, har inte planerat det iallafall.

nu ska jag börja sätta i gång här!

over and out!


Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Cruising mitt i vintern!!??! D: Haha

2010-02-28 @ 02:35:57
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0