men hej hallå.

måste först bara få svara på Tobys fråga : haha, ja vi har cruising mitt i vintern, dock är de några wannabe raggare med slutkörda mercor som glider omkring, de är alltså inte jänkare ^^.

men, hur fjortis det än låter så var jag faktiskt där.
och jag hade svin kul, för det spelar ingen roll vart man är, utan vilka man är med.
sen att de inte var någonting som liknade en cruising överhuvudtaget behöver vi ju inte gå in på.
haha, men jag satt i mitten av två fulla människor, han på min vänstra sida var riktigt askalas och vi kunde inte annat än skratta åt honom.

sen bar det av hem till sköna mjölkudden efter att vi hade fått i oss Max mat.
fick sovmys av K, men vi somnade inte förran 06 någongång.


nu sitter jag här, enormt sliten... borde hoppa in i en dusch, och sen bara ta det lungt resten av kvällen.
imorn är det möte sen tvättstuga.

vi ses.

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0