nu ska vi inte vara sådana.

Måndagen är här, here we go...
har inte kunnat sova mycket inatt, alla tankar har bara virvlat omkring i skallen.
men jag vaknade ändå rätt utvilad och hade en skön känsla i kroppen så fort jag slagit upp ögonen!

är på praktiken idag, har varit borta alldeles förlänge nu!, men de känns skönt att vara tillbaka :)
ska fylla i närvaro rapporten, sen är det bara att börja jobba :)

efter praktiken tror jag att jag ska ta en lång och härlig promenad, låta kroppen vakna när den egentligen brukar sova, jag sover för mycket och det borde jag sluta med!

ska ringa ett samtal också, till vuxenutbildningen, har lite frågor osådär.
och du kommer väl ihåg vad du lovat K? ;)
jag glömmer då icket! :)

 

annars sker de inte så mycket idag? praktik, samtal, promenad och sen borde jag också hälsa på mormor och morfar, bara för att dom är bäst :)

ah, jo! en oviktig sak för er, jag ska tvätta lite också ^^

thats it for now.

over and out.


Kommentarer
Postat av: h

ja vill åsså veta va k lovat?;)

2010-02-15 @ 23:23:33
URL: http://unforget.blogg.se/
Postat av: Erica

att bjuda mig på middag, men de är nog inte den "K" du menar ;) ringer dig later, måste ändå snacka lite skit ;)

2010-02-16 @ 08:09:38
URL: http://itsnotmeitsyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0