sen kom ingenting.

tack än en gång K för att du lyssnar, du är bäst.
du vet alltid vad du ska säga för att jag ska må bra.

alla borde ha en vän som du!


som vanligt är jag sjuk, ingen feber men en grym huvudvärk och halsont.
däremot känns det som om jag har ca 39 graders feber, men thats life.

blir ingen praktik i veckan för mig iallafall, orkar inte sitta där o må dåligt.
och har dessutom massa annat inplanerat i veckan.

onsdag/torsdag har jag tvättstuga + träff med Peter, boden killen.
hahaha, men de blir nog kul.

fredag vet jag faktiskt inte än, lär icket bli nå kalas när man mår såhär.
bara tanken på att dricka vin och skutta omkring gör mig illamående.

men vi får se (:

nu ska jag snart dejta john blund.

over and out.

Kommentarer
Postat av: Fia

Du måste bli frisk gumman, så du inte missar allt galet på lördag :)

2010-02-11 @ 16:25:17
Postat av: Bacon

Teeerve Erica´n!!

Skulle bara tala om att jag har en ny blogg.. så du kan slå in denna ist i din lista här bredvid. Kraaam ;P

2010-02-12 @ 01:23:18
URL: http://karoooliiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0