so what if i break down?

hatar lule just nu, kan de bara sluta snöa och blåsa?!
är så grymt j*vla less på det här skitvädret!

men vädergudarna kommer ändå inte göra som jag vill, för jag vill ha sommar och sol och jag vill ha de NU!
jag ser fram emot sommaren faktiskt, och har jag någonsin förr gjort de?
den här sommaren kommer bli riktigt bra, mysa med vänner, dricka vin en solig eftermiddag, ha vattenkrig, sola, bada och kanske träffa kärleken?

just nu känns dock inte kärleken så viktig, jag har för tillfället inte känslor för någon annan än mig själv ;)
men sånt kan ändras, väldigt fort.
men jag tänker inte rusa in i första bästa förhållande, mitt senaste förhållande varade i en månad, och jag är ute efter nå mer seriöst.
och jag orkar inte leta efter kärleken, den dyker upp. när man minst anar det :)

nu ska jag gå och äta middag, se lite tv och sen ta en varm och skön dusch!

btw, är de inte paradise hotel finalen ikväll? ;)
Jackie ska vinna, hon är förjävla skön och backstabbar alla i sin närhet.
let's go jackie, let's go!

 

det var allt för denna gång :)

over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0