äkta vänner - varar föralltid.

                             

                             


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej Erica!

jag vet att bilden som jag är med på inte kanske riktigt är meningen att jag ska vara med. Men jag hoppas verkligen att du inte är sur på mig längre, jag har tänkt på dig en del senaste tiden för jag har kollat igenom en massa bilder och då kommer man ju även på massa roliga minnen, som arcusbadet (den sommaren) och en massa annat.

Jag vet inte om du alls vill ha något med mig att göra men jag vet att det jag sa DÅ var helt jävla fel av mig, jag vet inte ens varför jag sa det, skulle inte kunna svara på den frågan så jag hoppas ändå att du kan förlåta mig!?

Love. Lovisa

2010-01-26 @ 08:04:50
URL: http://doihaveachance.blogg.se/
Postat av: biggan

<3

2010-01-26 @ 09:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0