det kliar i fingrarna.

ja, jag känner att jag måste skriva av mig lite innan jag dejtar john blund (:

Erika kom hit ikväll, vi skrattade så vi grät. Jag tror att jag skrattade så mycket att jag kommer få magrutor snart ;).

imorgon är det praktik som vanligt, 08.15 - 12.00 sen ska jag snubbla omkring på stan ett tag,
se om man hittar nå snyggt till helgen eller kanske nå snygga skor? skulle verkligen behöva det,
jag älskar mina 11 cm höga klackar, men face it... dom gör ont!

borde egentligen lägga mig och läsa, håller på med "att älska som en porrstjärna" av Jenna Jamesson.
har du inte läst den så är de hög tid att göra det nu!

och kanske sara trillar in till helgen? vore kul o se dig, hjärtat :)

nåniiii, nu ska jag borsta tänderna och hoppa i sängen som en annan apa ^^.

over and out!

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha fan vilken träning jag får när jag är med dig, skrattar ju så jag gråter varje gång ;) hihi. Bäästa, love!

2010-01-26 @ 13:00:28
URL: http://ericcaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0