en sak ska ni ha klart för er.

det är att detta är fortfarande min blogg (vet inte hur många gånger jag ska behöva förklara de?, men de finns tydligt människor som är efter i tankesättet och inte får in all information som en normal människa får)

och eftersom att det här är min blogg, så bestämmer endast jag vilka kommentarer som ska publiceras.
och jo, är du anonym och snackar skit och vägrar stå för din åsikt, ja då publicerar jag inte den kommentaren, så enkelt är de, förstår du nu? eller ska jag ta de på jugoslaviska också?

men fortsätt att gå in på min blogg varje dag och skriv elaka kommentarer, de höjer bara mina siffror.
och är det ett försök till att få mig att må dåligt så lyckas tyvärr inte de heller, vad sorgligt.

förövrigt har mitt 2010 börjat rätt bra, man har påbörjat bra saker och avslutat dåliga ^^

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0