från anonym.

JA DU E JÄVLIGT SJUK I HUVET, VARFÖR E DU EN SÅN JÄVLA FEG LITEN RÅTTA FÖR? SOM INTE ENS VÅGAR PUBLICERA SINA KOMMENTARER.det är juh lätt att sitta och skriva massa skit, men kan du stå för dom när man lämnar en kommentar du snackar om att du inte lägger upp dom så länge dom e anonyma men din patetiska lilla parasit, varför vågar du inte lägga upp dom?
ERIKA, nu verkligen ser man vilken jävla psykopat du e, glömt o ta din medicin idag kanske? eller en spritflaska?
hur som helst lilla gumman, lilla lilla gumman det är verkligen synd om dej for real, jag först¨år dej du blev dumpad av en kille som tog hand om dej, när ditt EGET KÖTT OCH BLOD, sket i dej...så min fråga till dej är vad fan är ditt problem? hota med o säga sanningen hahahahhah vilken sanning, och är det, det du har att komma med haha sanningen? ah saninngen kan juh jag tala om för dej, du kom in i våra liv,som ett sajko, alla tyckte synd om dej samt tog hand om dej, tom lilla sara tog hand om dej när du inte ens var kapabel till att vara social med varken hennes pappa eller sara. du var för labil person för att ens orka med vardagen och det förstår jag du är juh sjuk, det e juh sant inget fel med det,jag har juh själv tittat på dina journaler.
så sluta vara exet from hell och snälla försök , bara försök lite lite grann att vara normal inte för våran skull utan för din egen, för jag säger bara karma gumman karma,. vem e du som ska göra så mot mitt kött och blods barn??? vem gav dej rätten att lägga dej i hans barns framtid? om han nu har fuckat dej så jävla mkt och du hatar honom var då en kvinna och försvinn ur hans liv. tror du verkligen att karl jäveln ens vill titta åt ditt håll, nu när du har sett till att hans barn försunnit ur bilden, ur mitt liv, ur allas liv som älskade henne så mkt och alltid kommer att fortsätta att göra det!!!
OM du är kvinna nog så vill jag ha ett svar på det här, men den jävla råttan som du e,, så vet jag att du har inte stake nog i dej för att våga ge mej ett svar, och det här är inget hot gumman utan ett löfte, fram tills dess att jag har fått ett svar så kommer jag att publicera sanningen om ett sajko ex. shiiiiiit vilken bra bok det skulle vara LOL, eller nja dom enda som skulle köpa den är väl typ alla andra rödhåriga,brunetter,som e lika tragiska,ugly och psykisksjuka...

xoxo

P.s glöm inte bort att skänka en slant till haiti;) för det har jag gjort.

Kommentarer
Postat av: h

antar att du vet vem idioten är, men BLOD är tjockare än VATTEN o ja finns alltid för dig!

2010-01-26 @ 10:01:22
URL: http://unforget.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha! Men jösses vilken töntig människa!

2010-01-30 @ 20:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0