från nån blondie.

jag har oxå en sak till dig.
det är ganska kul att se hur mkt du måste ha älskat ditt ex, att du faktiskt tar dig tiden att "förnedra" honom samt,smutskasta hans dotter o hans familj på det här sättet, nåja hur som helst så vill jag bara tala om för dig att din kommentar du skrev om att ditt ex var äcklig och ful osv, NÅ HAN VAR IAF INTE DET DÅ VI LÅG! och vi fortsatte med det om och om igen, han tänkte inte ens på dig, eller ens nämnt dej, så mitt råd är idag till dig att gå vidare lilla tragiska flicka, och lämna ditt ex och hans nära och kära ifred. för i ärlighetens namn så vet vi både du och vi andra att du e sårad, å "sajk-skadad" pga attdu blev dumpad.så tro mej det bästa du kan göra är att gå vidare, för din egen skull, skulle jag vara du så skulle jag skämmas över mej sj, och min blogg.ditt beetende e inte normalt.
xoxo ;)
/ den blonda grannflickan som låg;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0